Bc. Markéta ČEPILOVÁ

Master's thesis

Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství

Project introduction of Internet marketing to company Petr Bíza winery
Abstract:
The goal of the master theses have been introduction of Internet marketing to company Petr Bíza winery, which is concerned with production, sale and distribution of bottled wines. In the first part of the work, which is called theoretical part, where was elaborated literary observation from Internet marketing area, whereupon the company can increase satisfac-tion of current customer and bring new customers …viac
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství, která se zabývá výrobou, prodejem a distribucí lahvových vín. V úvodní části práce, která je nazývána teoretickou částí byly zpracovány literární poznatky z oblasti internetového marketingu, díky němuž může firma zvýšit spokojenost stávajících zákazníků a získat nové zákazníky. V druhé části práce byla provedena …viac
 
 
Jazyk práce: Italian
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 5856

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČEPILOVÁ, Markéta. Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing