Specifika marketingové komunikace typu B2B a B2C – Ing. Zdeněk Medřický
Ing. Zdeněk Medřický
Master's thesis
Specifika marketingové komunikace typu B2B a B2C
Specifics of B2B and B2C communication
Abstract:
Tato práce se zabývá specifiky B2B a B2C komunikace. V úvodních částech se zaměřuje na roli informačních a komunikačních technologií v nových podnikatelských koncepcích a hledá místo internetu v marketingové komunikaci. V dalších částech práce objasňuje podstatu, techniky a formy e-marketingu, základní přístupy k měření efektivnosti na internetu a definuje subjekty elektronické komunikace a vztahy …moreAbstract:
This thesis focuses on specifics of the B2B and B2C communication. At the beginning is focused on the role of IT in New Ecomomics models, and is searching the place of Internet in marketing communication. In the following parts clarify the principle, technics and forms of e-marketing, and the basic approaches to efficiency measuring on the Internet and define the subjects of electronic communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vytdo/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2008
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Digitální plán online tržiště pro sběratele
Jan Maňák -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Digital Marketing Application to Enhance Tourism Market Access for Traditional Craft Villages in Selected Place
Xuan Thanh Nguyen -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy
Helena Schmiedová -
FMCG v e-commerce v České republice
Libor Jordán -
Analysis of Personalised Content in E-Commerce
Michal Dědek -
Slabiny a silné stránky on-line rozhodčího řízení se zaměřením na B2B transakce
Pavel Loutocký