Marketingové aspekty podpory zdravého životního stylu a veganství – Václava Smetanová
Václava Smetanová
Bakalářská práce
Marketingové aspekty podpory zdravého životního stylu a veganství
Marketing aspects of promoting a healthy lifestyle and veganism
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíle na základě obsahové analýzy dostupných zdrojů a vlastního výzkumného šetření vyhodnotit nakolik (a zda vůbec) je v České republice vnímáno veganství jako důležitý zdravý způsob stravování, jak podpořit tento zdravý životní styl a zda je tento způsob stravování v této době trendem. Pozornost bude věnována veganským trendům, jejich pronikání do povědomí o racionálních …víceAbstract:
The bachelor thesis aims to evaluate on the basis of a content analysis of available sources and its own research investigation to what extent (and if at all) veganism is perceived in the Czech Republic as an important healthy way of eating, how to promote this healthy lifestyle and whether this way of eating is a trend at the present time. Attention will be paid to vegan trends, their penetration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/zyfhw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: prof. Ing. Pavel Krpálek, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMETANOVÁ, Václava. \textit{Marketingové aspekty podpory zdravého životního stylu a veganství}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/9jubuc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová