Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu – Bc. Jiří Doležal
Bc. Jiří Doležal
Diplomová práce
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Opportunities and Technical Limitations of Marketing Campaigns in Direct Marketing
Anotace:
Práce se zabývá problematikou výhod a technických omezení marketingových kampaní v oblasti Direct Marketingu. Primárním cílem závěrečné práce je analýza efektivity dvou marketingových e-mailových kampaní. Sekundárním cílem je definování technických omezení a možností za pomoci kvalitativního výzkumu. Terciálním cílem práce je návrh doporučení pro praxi. Práce se skládá z teoretické části, kde je vysvětlen …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of advantages and technical limitations of marketing campaigns in Direct Marketing. The primary objective of this thesis is to analyse the effectiveness of two email marketing campaigns. The secondary objective is to define technical limitations and opportunities using qualitative research. The thesis consists of a theoretical part where the concept of Direct Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m4nmt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing e-shopu s vitamíny a výživovými doplňky
Hana Sklenářová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová