Bc. Jiří Doležal

Diplomová práce

Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu

Opportunities and Technical Limitations of Marketing Campaigns in Direct Marketing
Anotace:
Práce se zabývá problematikou výhod a technických omezení marketingových kampaní v oblasti Direct Marketingu. Primárním cílem závěrečné práce je analýza efektivity dvou marketingových e-mailových kampaní. Sekundárním cílem je definování technických omezení a možností za pomoci kvalitativního výzkumu. Terciálním cílem práce je návrh doporučení pro praxi. Práce se skládá z teoretické části, kde je vysvětlen …více
Abstract:
The thesis deals with the issue of advantages and technical limitations of marketing campaigns in Direct Marketing. The primary objective of this thesis is to analyse the effectiveness of two email marketing campaigns. The secondary objective is to define technical limitations and opportunities using qualitative research. The thesis consists of a theoretical part where the concept of Direct Marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní