Bc. Jiří Doležal

Master's thesis

Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu

Opportunities and Technical Limitations of Marketing Campaigns in Direct Marketing
Abstract:
Práce se zabývá problematikou výhod a technických omezení marketingových kampaní v oblasti Direct Marketingu. Primárním cílem závěrečné práce je analýza efektivity dvou marketingových e-mailových kampaní. Sekundárním cílem je definování technických omezení a možností za pomoci kvalitativního výzkumu. Terciálním cílem práce je návrh doporučení pro praxi. Práce se skládá z teoretické části, kde je vysvětlen …more
Abstract:
The thesis deals with the issue of advantages and technical limitations of marketing campaigns in Direct Marketing. The primary objective of this thesis is to analyse the effectiveness of two email marketing campaigns. The secondary objective is to define technical limitations and opportunities using qualitative research. The thesis consists of a theoretical part where the concept of Direct Marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2023
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní