Ludmila Baránková
Diplomová práce
Marketingový plán podniku
Marketing plan business
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro oděvní společnost Orsay. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V první teoretické části jsou za pomoci odborné literatury shrnuty klíčové aspekty a teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování. Je zde vysvětlen samotný pojem marketing, jednotlivé etapy marketingového plánování a nástroje marketingového mixu. V druhé praktické části …víceAbstract:
The aim of the thesis is to build a marketing plan for a clothing company Orsay. The thesis is divided into two main parts. In the first part the help of literature summarizes key aspects and theoretical knowledge of marketing planning. There is explained very concept of marketing, the individual stages of marketing planning and marketing mix. The second part is firstly briefly characterized the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingový koncept firmy
Katarína Chovancová -
Marketingový plán barber shopu
Marek Vystavěl -
Marketingový plán
Andrea Vilhanová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová
Název
Vložil
Vloženo
Práva