Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti – Bc. Václav Uhlík
Bc. Václav Uhlík
Bakalářská práce
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Application of marketing mix tools in a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První teoretické, ve které je rozebrán marketingový mix, složený ze čtyř základních prvků, tzv. „4P“ jimiž jsou Product, Price, Place, Promotion rozšířený o další „3P“ Process, People, Physical evidence, jež jsou specifické pro tzv. „7P“ marketingového mixu služeb. Aplikační část je zpracována na firmu A.W. Faber-Castell, velkou nadnárodní společnost zabývající …víceAbstract:
The bachelor thesis has two parts. The first part is theoretical and includes the analysis of the marketing mix „4P“ which has four components (Product, Price, Place, Promotion). „4P“ mix has been expanded by another „3P“ (Process, People, Physical evidence). This extended marketing mix is called „7P“. The second part of thesis includes the application which is done by the concrete company, A.W. Faber …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/kbwl3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko