Bc. Václav Uhlík

Bachelor's thesis

Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

Application of marketing mix tools in a selected company
Abstract:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První teoretické, ve které je rozebrán marketingový mix, složený ze čtyř základních prvků, tzv. „4P“ jimiž jsou Product, Price, Place, Promotion rozšířený o další „3P“ Process, People, Physical evidence, jež jsou specifické pro tzv. „7P“ marketingového mixu služeb. Aplikační část je zpracována na firmu A.W. Faber-Castell, velkou nadnárodní společnost zabývající …more
Abstract:
The bachelor thesis has two parts. The first part is theoretical and includes the analysis of the marketing mix „4P“ which has four components (Product, Price, Place, Promotion). „4P“ mix has been expanded by another „3P“ (Process, People, Physical evidence). This extended marketing mix is called „7P“. The second part of thesis includes the application which is done by the concrete company, A.W. Faber …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management