Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti – Bc. Václav Uhlík
Bc. Václav Uhlík
Bachelor's thesis
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Application of marketing mix tools in a selected company
Abstract:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První teoretické, ve které je rozebrán marketingový mix, složený ze čtyř základních prvků, tzv. „4P“ jimiž jsou Product, Price, Place, Promotion rozšířený o další „3P“ Process, People, Physical evidence, jež jsou specifické pro tzv. „7P“ marketingového mixu služeb. Aplikační část je zpracována na firmu A.W. Faber-Castell, velkou nadnárodní společnost zabývající …moreAbstract:
The bachelor thesis has two parts. The first part is theoretical and includes the analysis of the marketing mix „4P“ which has four components (Product, Price, Place, Promotion). „4P“ mix has been expanded by another „3P“ (Process, People, Physical evidence). This extended marketing mix is called „7P“. The second part of thesis includes the application which is done by the concrete company, A.W. Faber …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/kbwl3/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
UHLÍK, Václav. \textit{Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/9kpcg5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko