Bc. Václav Uhlík

Bakalářská práce

Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

Application of marketing mix tools in a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První teoretické, ve které je rozebrán marketingový mix, složený ze čtyř základních prvků, tzv. „4P“ jimiž jsou Product, Price, Place, Promotion rozšířený o další „3P“ Process, People, Physical evidence, jež jsou specifické pro tzv. „7P“ marketingového mixu služeb. Aplikační část je zpracována na firmu A.W. Faber-Castell, velkou nadnárodní společnost zabývající …více
Abstract:
The bachelor thesis has two parts. The first part is theoretical and includes the analysis of the marketing mix „4P“ which has four components (Product, Price, Place, Promotion). „4P“ mix has been expanded by another „3P“ (Process, People, Physical evidence). This extended marketing mix is called „7P“. The second part of thesis includes the application which is done by the concrete company, A.W. Faber …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku