Vývoj konzumace médií u generací Y a Z – Eliška Kotálová
Eliška Kotálová
Master's thesis
Vývoj konzumace médií u generací Y a Z
The shift in media consumption among generations Y and Z
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vývojem konzumace médií u generací Y a Z. Vychází z aktuální problematiky, jejíž podstatou jsou shody a zároveň drobné odlišnosti v konzumaci médií u těchto generací. Cílem této práce je se na tyto shody a odlišnosti zaměřit, zanalyzovat je na základě dostupných dat a zároveň přinést pohled vlastní, a to prostřednictvím dotazníkového šetření. Získané informace mohou být nápomocny …viacAbstract:
This master thesis deals with the shift in media consumption among generations Y and Z. It is based on both similarity and small differences in media consumption among these generations as a current issue. The aim of this thesis is to focus on both similarity and small differences, to analyse them using the available data and to bring new information obtained by performing an own survey. This new information …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53016
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Media is the Message
Mustafa Witwit -
Media is the Message
Oleksii Rozhkov -
Social Media Marketing v České Republice
Yi Zhuang -
Konzumace zpravodajských serverů studenty žurnalistiky
Šárka Vostrejžová -
Analýza mediální konzumace Generace Y
Jennifer Kozelková -
Vliv nových technologií na konzumaci médií
Jan Sladovník -
Vliv nových technologií na konzumaci médií
Jakub Kouřil