Martina Rousková
Bachelor's thesis
Od selekce k inkluzi
From Selection to Inclusion
Anotácia:
Tato závěrečná práce se zaměřuje na popis historického vývoje přístupů k lidem s postižením od selekce k inkluzi. Popisuje pojmy jako jsou inkluzivní vzdělávání, speciální vzdělávací potřeby, heterogenita, specifické poruchy učení a metodu kooperativního učení. Ve své druhé části je práce zaměřena na právní předpisy upravující inkluzi v České republice a na výzkum týkající se názorů škol běžného typu …viacAbstract:
This final thesis focuses on the description of the historical development of approaches to people with disabilities from selection to inclusion. Describes concepts such as inclusive education, special educational needs, heterogeneity, specific learning disorders and the method of cooperative learning. In the second part of the work is focused on the legal provisions governing the inclusion in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rousková, Martina. Od selekce k inkluzi. Brno, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou u předškolních dětí
Lýdie Rejnartová -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou, dítě s ADHD a škola
Jitka Pazourová -
Práce v MŠ s dětmi s ADHD
Justýna SCHIENDLOVÁ -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek