Využití marketingového výzkumu k propagaci sportovního klubu BK Basketbal Brno, s. r. o. – Mgr. Michal Maroši
Mgr. Michal Maroši
Bachelor's thesis
Využití marketingového výzkumu k propagaci sportovního klubu BK Basketbal Brno, s. r. o.
Using marketing research to promote a sports club BK BASKETBALL BRNO,Ltd.
Abstract:
MAROŠI, Michal . Využití marketingového výzkumu k propagaci sportovního klubu BK BASKETBALL BRNO, s. r. o.. Brno, 2011. 66 s. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. Anotace: Tato práce se zabývá zjištěním pozice značky a povědomí o značce BK BASKETBALL BRNO, s. r. o. za využití marketingového výzkumu. Dále je snahou pomocí tohoto výzkumu zviditelnit tuto značku u lidí …moreAbstract:
MAROŠI, Michal . Využití marketingového výzkumu k propagaci sportovního klubu BK BASKETBALL BRNO, s. r. o.. Brno, 2011. 66 s. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. Abstract This work deals with finding brand positioning and brand awareness BK BASKETBALL BRNO, Ltd. for the use of marketing research. In addition to helping raise the profile of this research, the brand for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t83j9/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAROŠI, Michal. \textit{Využití marketingového výzkumu k propagaci sportovního klubu BK Basketbal Brno, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Sports Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/9lu29y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Physical Education and Sport
Theses on a related topic
-
Využití nových trendů v marketingové komunikaci pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně
Alexandra Chmelařová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková