Využití marketingového výzkumu k propagaci sportovního klubu BK Basketbal Brno, s. r. o. – Mgr. Michal Maroši
Mgr. Michal Maroši
Bakalářská práce
Využití marketingového výzkumu k propagaci sportovního klubu BK Basketbal Brno, s. r. o.
Using marketing research to promote a sports club BK BASKETBALL BRNO,Ltd.
Anotace:
MAROŠI, Michal . Využití marketingového výzkumu k propagaci sportovního klubu BK BASKETBALL BRNO, s. r. o.. Brno, 2011. 66 s. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. Anotace: Tato práce se zabývá zjištěním pozice značky a povědomí o značce BK BASKETBALL BRNO, s. r. o. za využití marketingového výzkumu. Dále je snahou pomocí tohoto výzkumu zviditelnit tuto značku u lidí …víceAbstract:
MAROŠI, Michal . Využití marketingového výzkumu k propagaci sportovního klubu BK BASKETBALL BRNO, s. r. o.. Brno, 2011. 66 s. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. Abstract This work deals with finding brand positioning and brand awareness BK BASKETBALL BRNO, Ltd. for the use of marketing research. In addition to helping raise the profile of this research, the brand for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t83j9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova a sport
Práce na příbuzné téma
-
Využití nových trendů v marketingové komunikaci pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně
Alexandra Chmelařová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková