Kristýna BAŤKOVÁ

Diplomová práce

Vliv doučování na postoje žáků se sociálním znevýhodněním ke vzdělávání.

The influence of tutoring on the attitudes of socially disadvantaged students toward the education.
Anotace:
Diplomová práce s názvem Vliv doučování na postoje žáků se sociálním znevýhodněním ke vzdělávání je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První kapitola teoretické části se zaměřuje na vymezení pojmu sociální znevýhodnění, jeho vývoj, vzdělávací politiku a v závěru blíže vymezuje jednotlivé kategorie sociálního znevýhodnění. Druhá kapitola informuje o vzdělávání těchto žáků, možnostech podpory …více
Abstract:
The thesis is exploring the influence of tutoring on the attitudes of socially disadvan-taged students toward the education and has two parts, theoretical and empirical. First chapter is focused on characterization and analysis of social and economical disadvantage as a technical term, its evolution, education policy and finally it defines categories of social and economical disadvantages. Second chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAŤKOVÁ, Kristýna. Vliv doučování na postoje žáků se sociálním znevýhodněním ke vzdělávání.. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta