Vliv doučování na postoje žáků se sociálním znevýhodněním ke vzdělávání. – Kristýna BAŤKOVÁ
Kristýna BAŤKOVÁ
Diplomová práce
Vliv doučování na postoje žáků se sociálním znevýhodněním ke vzdělávání.
The influence of tutoring on the attitudes of socially disadvantaged students toward the education.
Anotace:
Diplomová práce s názvem Vliv doučování na postoje žáků se sociálním znevýhodněním ke vzdělávání je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První kapitola teoretické části se zaměřuje na vymezení pojmu sociální znevýhodnění, jeho vývoj, vzdělávací politiku a v závěru blíže vymezuje jednotlivé kategorie sociálního znevýhodnění. Druhá kapitola informuje o vzdělávání těchto žáků, možnostech podpory …víceAbstract:
The thesis is exploring the influence of tutoring on the attitudes of socially disadvan-taged students toward the education and has two parts, theoretical and empirical. First chapter is focused on characterization and analysis of social and economical disadvantage as a technical term, its evolution, education policy and finally it defines categories of social and economical disadvantages. Second chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŤKOVÁ, Kristýna. \textit{Vliv doučování na postoje žáků se sociálním znevýhodněním ke vzdělávání.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/9md0oo/.
Jak správně citovat práci
BAŤKOVÁ, Kristýna. Vliv doučování na postoje žáků se sociálním znevýhodněním ke vzdělávání.. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ