Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu – Marek Sedláček
Marek Sedláček
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace státního podniku České pošta. Hlavním cílem bylo analyzovat daný podnik a následně navrhnout opatření v rámci komunikačního mixu a zpracování návrhu marketingové komunikace, včetně mediálního plánu a harmonogramu na období jednoho roku. K analýze posloužily výsledky dotazníkového šetření, rozhovor s ředitelem úseku marketing a produkt development …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of a state enterprise Česká pošta and its analysis. The main goal of this thesis is an analysis of this certain firm, proposal of measures within communication mix and procession of the design of marketing communication, including a medial plan and a schedule for one year. Questionnaire, interview with the head of marketing and product development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/g8j3l/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEDLÁČEK, Marek. \textit{Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/9mky1g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová