Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu – Marek Sedláček
Marek Sedláček
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace státního podniku České pošta. Hlavním cílem bylo analyzovat daný podnik a následně navrhnout opatření v rámci komunikačního mixu a zpracování návrhu marketingové komunikace, včetně mediálního plánu a harmonogramu na období jednoho roku. K analýze posloužily výsledky dotazníkového šetření, rozhovor s ředitelem úseku marketing a produkt development …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of a state enterprise Česká pošta and its analysis. The main goal of this thesis is an analysis of this certain firm, proposal of measures within communication mix and procession of the design of marketing communication, including a medial plan and a schedule for one year. Questionnaire, interview with the head of marketing and product development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/g8j3l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová