Případová studie online marketingové propagace e-shopu – Bc. Denisa Reitermanová
Bc. Denisa Reitermanová
Master's thesis
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Case study online marketing promotion of e-shop
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je definice online-marketingových nástrojů pro internetový obchod, prostřednictvím kterých lze docílit zvýšení objednávek a návštěvnosti internetového obchodu. Teoretická část práce se zabývá vývojem internetu a jeho důležitostí v marketingové komunikaci. Charakterizuje e-komerci, optimalizaci webových stránek, představuje model See-Think-Do-Care a detailně popisuje nástroje …moreAbstract:
The main goal of this diploma thesis is definition of online marketing tools for an e-shop. These marketing tools can increase orders and traffic on the e-shop. The theoretical part deals with the development of the Internet and its importance in marketing communication. It contains description of e-commerce, website optimization, a See-Think-Do-Care model and detailed description of online marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wj53q/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta -
Datová analýza účastníků vzdělávacích online kurzů
Monika Pospíšilová -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Optimalizace online marketingových kanálů vybrané společnosti
Aneta Laudová -
Analýza online marketingu internetového obchodu
Hieu Do Duc -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online marketingová strategie vybraného subjektu
Eliška Hronková -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs