Případová studie online marketingové propagace e-shopu – Bc. Denisa Reitermanová
Bc. Denisa Reitermanová
Diplomová práce
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Case study online marketing promotion of e-shop
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je definice online-marketingových nástrojů pro internetový obchod, prostřednictvím kterých lze docílit zvýšení objednávek a návštěvnosti internetového obchodu. Teoretická část práce se zabývá vývojem internetu a jeho důležitostí v marketingové komunikaci. Charakterizuje e-komerci, optimalizaci webových stránek, představuje model See-Think-Do-Care a detailně popisuje nástroje …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is definition of online marketing tools for an e-shop. These marketing tools can increase orders and traffic on the e-shop. The theoretical part deals with the development of the Internet and its importance in marketing communication. It contains description of e-commerce, website optimization, a See-Think-Do-Care model and detailed description of online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wj53q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta -
Datová analýza účastníků vzdělávacích online kurzů
Monika Pospíšilová -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Optimalizace online marketingových kanálů vybrané společnosti
Aneta Laudová -
Analýza online marketingu internetového obchodu
Hieu Do Duc -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online marketingová strategie vybraného subjektu
Eliška Hronková -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs