Návrh koncepce strategického rozvoje Golf Club Prostějov – Jakub ŠVANDERA
Jakub ŠVANDERA
Diplomová práce
Návrh koncepce strategického rozvoje Golf Club Prostějov
The proposed concept of Golf Club Prostějov strategic development.
Anotace:
V diplomové práci analyzuji současný stav Golfového Clubu Prostějov a na základě získaných informací pomocí situační analýzy, SWOT analýzy a výsledků empirického šetření navrhuji vhodné oblasti strategického rozvoje, v rámci kterých nabízím konkrétní řešní v podobě strategické koncepce rozvoje.Abstract:
In this thesis I analyze the current situation of the Golf Club Prostejov and on the basis of information obtained through situational analysis, SWOT analysis and results of empirical investigations suggest the appropriate strategic development within which offer specific-effective solution in the form of a strategic concept development.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVANDERA, Jakub. Návrh koncepce strategického rozvoje Golf Club Prostějov. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Sportovní marketing na sociálních sítích
Vít Hanuš -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Komparace marketingu golfových klubů v Moravskoslezském kraji
Ondřej Chlebiš -
Trendové nástroje strategického řízení golfového klubu
Radek Lizec -
Koncepce rozvoje golfového klubu UNO Ústí nad Orlicí
Jiří KONEČNÝ -
Aplikace teorie her v marketingu
Aleš Chládek -
Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s.
Alena Říčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva