Aplikace teorie her v marketingu – Bc. Aleš Chládek
Bc. Aleš Chládek
Diplomová práce
Aplikace teorie her v marketingu
Aplication of game theory in marketing
Anotace:
Práce se zabývá spojením disciplín teorie her a marketingu. Cílem práce je vytyčit marketingovou komunikační strategii nově vzniklého studentského golfového klubu tak, aby si klub vybudoval pevnou tržní pozici a zajistil si pomocí získání dostatečného počtu nových členů fungování i do dalších let. Marketingová komunikační strategie je volena na základě poznatků z teorie her a na základě analýz efektivnosti …víceAbstract:
This thesis mainly focuses on the connection between the game theory and marketing. The goal is to determine marketing communication strategy in order to make sure that the newly founded student golf club will have its share of the market at the end of the year. This share is measured by the number of members which the new club will have and which will ensure that the club will last and go on functional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lo3pf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: Ing. Michal Blahout
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev