Návrh koncepce strategického rozvoje Golf Club Prostějov – Jakub ŠVANDERA
Jakub ŠVANDERA
Master's thesis
Návrh koncepce strategického rozvoje Golf Club Prostějov
The proposed concept of Golf Club Prostějov strategic development.
Abstract:
V diplomové práci analyzuji současný stav Golfového Clubu Prostějov a na základě získaných informací pomocí situační analýzy, SWOT analýzy a výsledků empirického šetření navrhuji vhodné oblasti strategického rozvoje, v rámci kterých nabízím konkrétní řešní v podobě strategické koncepce rozvoje.Abstract:
In this thesis I analyze the current situation of the Golf Club Prostejov and on the basis of information obtained through situational analysis, SWOT analysis and results of empirical investigations suggest the appropriate strategic development within which offer specific-effective solution in the form of a strategic concept development.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVANDERA, Jakub. Návrh koncepce strategického rozvoje Golf Club Prostějov. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Sportovní marketing na sociálních sítích
Vít Hanuš -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Komparace marketingu golfových klubů v Moravskoslezském kraji
Ondřej Chlebiš -
Trendové nástroje strategického řízení golfového klubu
Radek Lizec -
Koncepce rozvoje golfového klubu UNO Ústí nad Orlicí
Jiří KONEČNÝ -
Aplikace teorie her v marketingu
Aleš Chládek -
Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s.
Alena Říčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights