Miriam Vilášková
Master's thesis
Senzorická analýza kávy
Sensory Analysis of the Coffee
Abstract:
Diplomová práce se zabývá senzorickou analýzou instantních káv. Cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy senzorických vlastností instantních káv navrhnout doporučení pro výrobce a distributory instantních káv pohybujících se na českém trhu. Mezi další cíle patří zjištění nákupních a spotřebitelských preferencí na trhu instantních káv. Pro senzorické testování byly zvoleny tři vzorky instantních …moreAbstract:
The thesis deals with the sensory analysis of instant coffees. The aim of the thesis is to propose recommendations for producers and distributors of instant coffee moving on Czech market based on the analysis of sensory attribute of instant coffess. Other aims include the identification of purchasing and consumer preferences in the instant coffee market. Three samples of instant coffees from different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135644
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Jana Hodulová
- Reader: Hana Hovancová
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Testování hypotéz v marketingovém výzkumu
Monika Holá -
Porovnání klasického uživatelského testování www stránek a testování oční kamerou
Kristýna BECHOVÁ -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami daného podniku
Kristýna Matfiaková -
Marketingový výzkum společnosti FAU s.r.o.
Michaela Jurovatá -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Veronika Šebestová