Miriam Vilášková
Master's thesis
Senzorická analýza kávy
Sensory Analysis of the Coffee
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá senzorickou analýzou instantních káv. Cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy senzorických vlastností instantních káv navrhnout doporučení pro výrobce a distributory instantních káv pohybujících se na českém trhu. Mezi další cíle patří zjištění nákupních a spotřebitelských preferencí na trhu instantních káv. Pro senzorické testování byly zvoleny tři vzorky instantních …viacAbstract:
The thesis deals with the sensory analysis of instant coffees. The aim of the thesis is to propose recommendations for producers and distributors of instant coffee moving on Czech market based on the analysis of sensory attribute of instant coffess. Other aims include the identification of purchasing and consumer preferences in the instant coffee market. Three samples of instant coffees from different …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedúci: Jana Hodulová
- Oponent: Hana Hovancová
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Testování hypotéz v marketingovém výzkumu
Monika Holá -
Porovnání klasického uživatelského testování www stránek a testování oční kamerou
Kristýna BECHOVÁ -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami daného podniku
Kristýna Matfiaková -
Marketingový výzkum společnosti FAU s.r.o.
Michaela Jurovatá -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Veronika Šebestová