Mobilní kasino jako podpora eventů - podnikatelská příležitost? – Václav KOŘÁN
Václav KOŘÁN
Bachelor's thesis
Mobilní kasino jako podpora eventů - podnikatelská příležitost?
Mobile casino as event support - a business opportunity?
Abstract:
Zpracovaná práce je zaměřena na problematiku strategického marketingu a event marketingu. Popisuje trh zábavních služeb, jednotlivé prvky marketingové komunikace. V praktické části je popsán podnikatelský záměr založení a vedení mobilního kasina společností Casino Show. Případová studie obsahuje situační analýzu a marketingový mix společnosti. Součástí případové studie je také vymezení konkurence a …moreAbstract:
The present thesis concentrates on the problems of strategic marketing and event marketing. It describes the market of entertainment services, particular components of marketing communication In the practical part there is described the prospectus of establishment and management of the Casino Show mobile casino. The case study contains competition determination and elaboration of demand estimate for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
41805
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOŘÁN, Václav. Mobilní kasino jako podpora eventů - podnikatelská příležitost?. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Integrovaná marketingová komunikace ve firmě Opravy stavebních strojů David Kubelka
Kateřina Kubelková -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketingová komunikace zvoleného podniku
Andrea Bakešová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Ho