Mobilní kasino jako podpora eventů - podnikatelská příležitost? – Václav KOŘÁN
Václav KOŘÁN
Bachelor's thesis
Mobilní kasino jako podpora eventů - podnikatelská příležitost?
Mobile casino as event support - a business opportunity?
Anotácia:
Zpracovaná práce je zaměřena na problematiku strategického marketingu a event marketingu. Popisuje trh zábavních služeb, jednotlivé prvky marketingové komunikace. V praktické části je popsán podnikatelský záměr založení a vedení mobilního kasina společností Casino Show. Případová studie obsahuje situační analýzu a marketingový mix společnosti. Součástí případové studie je také vymezení konkurence a …viacAbstract:
The present thesis concentrates on the problems of strategic marketing and event marketing. It describes the market of entertainment services, particular components of marketing communication In the practical part there is described the prospectus of establishment and management of the Casino Show mobile casino. The case study contains competition determination and elaboration of demand estimate for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
41805
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Tlučhoř
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŘÁN, Václav. Mobilní kasino jako podpora eventů - podnikatelská příležitost?. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Integrovaná marketingová komunikace ve firmě Opravy stavebních strojů David Kubelka
Kateřina Kubelková -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketingová komunikace zvoleného podniku
Andrea Bakešová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Ho