Tereza Dulová

Bakalářská práce

E-shop a jeho marketing

E-shop and marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit marketingové prostředí a jeho faktory u vybraného konkrétního e-shopu, a to na základě provedení PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Vdílčí části je provedena SWOT analýza a analýza rizik firmy a prostřednictvím statistického nástroje Google Analytics je provedena analýza návštěvnosti na reálných firemních datech. Přínosem práce je zhodnotit …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing environment and factors specific to the selected e-shop on the basis of undertaken PEST analysis and Porter's five forces analysis. One of the outcomes is a SWOT analysis and risk analysis firm, and through web analytics tools Google Analytics is analyse visitors on real company data. The benefit of this thesis is to assess the real situation of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Daniela Horňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69882