Tereza Dulová

Bachelor's thesis

E-shop a jeho marketing

E-shop and marketing
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit marketingové prostředí a jeho faktory u vybraného konkrétního e-shopu, a to na základě provedení PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Vdílčí části je provedena SWOT analýza a analýza rizik firmy a prostřednictvím statistického nástroje Google Analytics je provedena analýza návštěvnosti na reálných firemních datech. Přínosem práce je zhodnotit …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing environment and factors specific to the selected e-shop on the basis of undertaken PEST analysis and Porter's five forces analysis. One of the outcomes is a SWOT analysis and risk analysis firm, and through web analytics tools Google Analytics is analyse visitors on real company data. The benefit of this thesis is to assess the real situation of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Daniela Horňáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69882