Tereza Dulová
Bachelor's thesis
E-shop a jeho marketing
E-shop and marketing
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit marketingové prostředí a jeho faktory u vybraného konkrétního e-shopu, a to na základě provedení PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Vdílčí části je provedena SWOT analýza a analýza rizik firmy a prostřednictvím statistického nástroje Google Analytics je provedena analýza návštěvnosti na reálných firemních datech. Přínosem práce je zhodnotit …viacAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing environment and factors specific to the selected e-shop on the basis of undertaken PEST analysis and Porter's five forces analysis. One of the outcomes is a SWOT analysis and risk analysis firm, and through web analytics tools Google Analytics is analyse visitors on real company data. The benefit of this thesis is to assess the real situation of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69882
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Jitka Černá
- Oponent: Daniela Horňáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69882
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská