Vliv sociálních sítí na marketingovou komunikaci turismu ve Středočeském kraji – Karolína Schummerová
Karolína Schummerová
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na marketingovou komunikaci turismu ve Středočeském kraji
The Influence of Social Media in Tourism Marketing Communication in the Central Bohemian Region
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na sociální sítě v marketingové komunikaci turismu. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci na sociálních sítích u turistických destinací ve Středočeském kraji pomocí obsahové analýzy a komparace. Dalším cílem je na základě analýzy představit doporučení ke zlepšení současné komunikace. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů, jako je turistická …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the social media in tourism marketing communication. The aim of this thesis is to evaluate social media marketing communication for tourist destinations in the Central Bohemia Region through content analysis and comparison. Also, another aim is to present recommendations for improving the current communication based on the analysis. The theoretical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89039
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2023
- Supervisor: Petr Janeček
- Reader: Hana Musílková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89039
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová