Vliv metody výuky čtení na čtenářské dovednosti žáků 1. stupně ZŠ – Mgr. Ivana HOŘÍNKOVÁ
Mgr. Ivana HOŘÍNKOVÁ
Doctoral thesis
Vliv metody výuky čtení na čtenářské dovednosti žáků 1. stupně ZŠ
The influence of teaching method of reading on pupils' reading skills at the 1st grade of elementary school
Anotácia:
V předkládané disertační práci se zabýváme hledáním možných souvislostí mezi porozuměním textu u žáků na 1. stupni ZŠ a užitou výukovou metodou čtení. Hledáme odpovědi na otázku, zda existuje vztah mezi zvolenou výukovou metodou čtení a správností dekódování formy textu anebo mezi zvolenou výukovou metodou čtení a dekódováním významu textu. Práce tak reaguje na nesčetné diskuse týkající se výběru výukových …viacAbstract:
This dissertation deals with the search for possible links between the reading comprehension of pupils in the first grade of primary school and the methods used to teach them reading. We are looking for answers to the question of whether there is a relationship between the chosen method of teaching reading and the accuracy of decoding a form of text or between the chosen method of teaching reading …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
- Vedúci: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D., doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŘÍNKOVÁ, Ivana. Vliv metody výuky čtení na čtenářské dovednosti žáků 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2019. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyDoctoral programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Didaktika českého jazyka a literatury
Práce na příbuzné téma
-
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ -
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
Kateřina HOFMANOVÁ