Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ – Patrik Pham
Patrik Pham
Bakalářská práce
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Event Marketing as a Brand Building Tool for a Given Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, dále na vlivy působící na spotřebitele, přes event marketing, až po význam bran-du a brandbuildingu. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně značky Red Bull. Analýza je pro-váděna na základech stanovených v teoretické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of event marketing, as a tool for brandbuilding of the brand. The theoretical part of the work is focused on the definition of basic con-cepts, as well as the influences acting on consumers, through event marketing, to the im-portance of brand and brandbuilding. The practical part is devoted to the analysis of the brand, specifically the Red Bull brand. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PHAM, Patrik. \textit{Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/9o4ap1/.
Jak správně citovat práci
Pham, Patrik. Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Gabriela Bílková -
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
Katarína Ďurišová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Vnímání značky Red Bull generací Z
Klára Exnarová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Brand and Marketing analysis of Red Bull, Czech republic
Kristýna Pecková -
Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
Anh Tung Vu -
Vnímání značky Red Bull
Tereza Svobodová