Bc. Alena ŠULDOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová srovnávací studie Techmania Science Center a Experimentaria v Kodani

Case study of Techmania Science Center and Experimentarium in Copenhagen in relation to marketing issue
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá teoretickým úvodem do problematiky cenové politiky pro science centra na základě poznatků ze zážitkové ekonomiky. Dále analyzuje jednotlivé kroky stanovení cen kodaňského Experimentaria a plzeňské Techmanie. Tato práce také představuje možnost jak studovat chování zákazníků v science center a jak tento způsob studia byl aplikována v praxi v obou science centrech. Ve třetí …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the theoretic introduction to the problematic of pricing policy of science centers in general on the base of knowledge of experience economy. It includes an analyze of a price strategy based on the theory of value for the costumer. This analyse is done for the case of Experimentarium the science center in Copenhagen, Denmark and Techmania Science Center, which is situated …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠULDOVÁ, Alena. Marketingová srovnávací studie Techmania Science Center a Experimentaria v Kodani. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/