Segmentace zákazníků obchodní společnosti s využitím metod shlukové analýzy – Markéta Nesrstová
Markéta Nesrstová
Diplomová práce
Segmentace zákazníků obchodní společnosti s využitím metod shlukové analýzy
Segmentation of business company customers using cluster analysis methods
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o možnostech využití metod shlukové analýzy pro segmentaci zákazníků obchodní společnosti. Teoretická část je zaměřena na popis vybraných metod shlukové analýzy a vysvětlení dalších pojmů souvisejících s danou problematikou, jako je CRM, segmentace a cílená komunikace. V praktické části jsou aplikovány metody shlukové analýzy na reálná data nejmenované obchodní společnosti …víceAbstract:
This thesis discusses the possibilities of using cluster analysis methods for customer segmentation. The theoretical part is focused on description of selected methods of cluster analysis and explanation of other concepts related to this topic, such as CRM, segmentation and targeted communication. In the practical part are applied cluster analysis methods to real data unnamed company with the aim of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52497
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2016
- Vedoucí: Hana Řezanková
- Oponent: Michal Vrabec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52497
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statisticko-pojistné inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Cílená marketingová komunikace v rámci CCM software
Jonáš Mimra -
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Miloš Šolc -
Segmentation of esports audience and its marketing implications
Dominik Sagl -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Segmentace trhu a shluková analýza
Jaroslav Zuzák -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá