Jana Kuncová

Bachelor's thesis

Marketingový mix prodejce energií

Marketing Mix of Energy Dealer
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti, která se zabývá prodejem energií. Pro dosažení cíle je potřeba analyzovat současný marketingový mix společnosti. Pro analyzování bude použita PEST analýza, Porterova analýza, analýza vnitřního prostředí firmy a dále zpracuji SWOT analýzu, pomocí které zhodnotím vnitřní i vnější situaci dané společnosti, jako jsou silné a slabé …more
Abstract:
This bachelor thesis proposes an improvement to a chosen energy company's marketing mix. To reach this goal, the thesis analyses the company's current marketing mix. For this, the PEST analysis, the Porter's analysis, the internal environment analysis and the SWOT analysis are employed to identify both company's internal and external situation such as its weaknesses, strengths, opportunities and threats …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Yveta Tomášková
  • Reader: Miloslava Rusínová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava