Jana Kuncová
Bachelor's thesis
Marketingový mix prodejce energií
Marketing Mix of Energy Dealer
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti, která se zabývá prodejem energií. Pro dosažení cíle je potřeba analyzovat současný marketingový mix společnosti. Pro analyzování bude použita PEST analýza, Porterova analýza, analýza vnitřního prostředí firmy a dále zpracuji SWOT analýzu, pomocí které zhodnotím vnitřní i vnější situaci dané společnosti, jako jsou silné a slabé …viacAbstract:
This bachelor thesis proposes an improvement to a chosen energy company's marketing mix. To reach this goal, the thesis analyses the company's current marketing mix. For this, the PEST analysis, the Porter's analysis, the internal environment analysis and the SWOT analysis are employed to identify both company's internal and external situation such as its weaknesses, strengths, opportunities and threats …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/130220
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedúci: Yveta Tomášková
- Oponent: Miloslava Rusínová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / odbor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec