Mgr. Kateřina KOMÁRKOVÁ

Diplomová práce

Formy persvaze v reklamách určených dětem

Forms of persvation in commercials for children
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zobrazit formy persvaze v reklamách určených dětem. Teoretická a praktická část není striktně oddělena. Teoretická část se věnuje reklamě v jejím širším pojetí nevyjímaje manipulační a persvazivní strategie. Těžištěm práce je analýza reklam určených dětem. Ve středu pozornosti stojí vedle neverbálních manipulačních prostředků jazyková specifika reklamních textů.
Abstract:
The aim of the thesis is demonstrate the forms of persvation in commercials for children. Tha abstract part and the practical part aren´t strictly separated. The abstract part is about the commercials in generally and about the strategy of the manipulation and the persvation. The center of the thesis does analyse of commercials for children. In the middle of attantion there is next to visual and acoustic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Zveřejnit od: 14. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Kamila Sekerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOMÁRKOVÁ, Kateřina. Formy persvaze v reklamách určených dětem. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta