Řešitelské strategie Hejného dětí – Bc. Eliška Uvírová
Bc. Eliška Uvírová
Master's thesis
Řešitelské strategie Hejného dětí
Problem-solving Strategies of Hejný's Children
Anotácia:
Diplomová práce Řešitelské strategie Hejného dětí pojednává o problematice voleb řešitelských strategií žáky vyučovanými Hejného metodou za vlivu učebnice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá konstruktivistickým pojetím výuky a jeho metodami a popisuje základní principy Hejného metody. Dále rozebírá teorii řešitelských strategií a poskytuje vhled do problematiky …viacAbstract:
The diploma thesis, Problem-Solving Strategies of Hejný’s Children, focuses on the problem-solving strategy choices of students taught by Hejný’s method using a textbook. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the constructivist conception of teaching and its methods and describes the basic principles of the Hejný’s method. It also discusses the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wb8fo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Pedagogy / Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Promoting Thinking Skills with Problem-Solving Tasks with Short Stories
Miki Kano -
Differentiation in a Multicultural School
Lenka Himerová -
Konstruktivismus ve výuce analytické geometrie na střední škole
Marek KLEČKA -
Hejného metoda výuky matematiky a její sociální aspekt
Ondřej Raška -
Metoda profesora Hejného v současném českém školství
Daniela Bártová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Rovnicové myšlení žáků vzdělávaných Hejného metodou
Zuzana Frkalová -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová