Bc. Michaela Prváková

Master's thesis

Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky

Social advertising on the topic of environmental protection and its customer perception
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značek zaměřenou na sociální témata, konkrétně na životní prostředí. Cílem práce je na základě analýzy vybraných kampaní zjistit jejich vnímání a efekt použitých strategií na zákazníky a dále formulovat doporučení pro zvýšení efektivity. Na základě odborné literatury a dříve provedených výzkumů v této oblasti jsou nejprve vymezena teoretická …more
Abstract:
The presented thesis deals with the marketing communication of brands focused on social issues, specifically the environment. The aim of the thesis is to find out their perception and the effect of the used strategies on customers, based on the analysis of selected campaigns, and to further formulate recommendations for increasing efficiency. Based on professional literature and previously conducted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta