Martina Hájková

Bakalářská práce

Marketingový mix velkých divadelních scén

Marketing Mix of Big Theatre Scenes
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing velkých divadelních scén, národních divadel. Cílem práce je zhodnocení marketingového mixu vybraných národních divadel ze zemí s podobným historickým zázemím a jejich následná komparace. Teoretická část představuje marketingový mix a jeho specifika pro divadelní sektor. Praktická část se zaměřuje na konkrétní marketingový mix českého Národního divadla …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing of big theatre scenes, national theatres. The main goal of this thesis is evaluation of marketing mix of selected national theatres from countries with similar historical background and their subsequent comparison. The theoretical part will introduce marketing mix and specifics of theatre marketing. The practical part is focused on concrete marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Michal Janovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28193