Martina Hájková
Bachelor's thesis
Marketingový mix velkých divadelních scén
Marketing Mix of Big Theatre Scenes
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing velkých divadelních scén, národních divadel. Cílem práce je zhodnocení marketingového mixu vybraných národních divadel ze zemí s podobným historickým zázemím a jejich následná komparace. Teoretická část představuje marketingový mix a jeho specifika pro divadelní sektor. Praktická část se zaměřuje na konkrétní marketingový mix českého Národního divadla …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing of big theatre scenes, national theatres. The main goal of this thesis is evaluation of marketing mix of selected national theatres from countries with similar historical background and their subsequent comparison. The theoretical part will introduce marketing mix and specifics of theatre marketing. The practical part is focused on concrete marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 6. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28193
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2011
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Michal Janovský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28193
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Sekcia bicích nástrojov orchestra opery Národného divadla v Brne
Gabriel Chila -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka