Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy – Bc. Alžběta Hráčková
Bc. Alžběta Hráčková
Diplomová práce
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
The Use of Total Physical Response in Teaching English at Primary School
Anotace:
Tato diplomová práce nazvaná "Využití Metody Total Physical Response ve Výuce Anglického Jazyka na Prvním Stupni Základní Školy" se zabývá učební metodou česky zvanou "Celková fyzická odezva" (anglicky Total Physical Response, zkratka TPR), která je založená na koordinaci řeči a pohybu. Tato metoda se prosazuje vyučování cizího jazyka pomocí fyzické aktivity. TPR již prokázala, že je velice účinná …víceAbstract:
This diploma thesis called "The Use of Total Physical Response in Teaching English at Primary School" focuses on a teaching method called Total Physical Response (shortly TPR) which is built around the coordination of speech and action. This method has proved to be very successful especially with beginners and lower-level learners, that is why this thesis deals with the primary school pupils. The theoretical …víceKeywords
Total Physical Response alternative method education didactics James Asher teaching English communication physical action personality of the teacher listening Celková fyzická odezva alternativní metoda vzdělání didaktika učitelství anglického jazyka komunikace tělesná aktivita osobnost učitele poslech
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kppgq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michaela Šamalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Naděžda Vojtková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRÁČKOVÁ, Alžběta. \textit{Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/9qmf90/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ -
Použití cílového a/nebo mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka na základních školách
Kateřina HLADKÁ -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Povaha zpětné vazby poskytované učitelem žákům ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ.
Adéla Hamplová -
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Kateřina Martináková -
Dramatický workshop ve výuce anglického jazyka
Natálie Janíčková