Ing. Jana Smejkalová

Diplomová práce

Analýza preferencí zákazníků

Analysis of Customer Preferences
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza preferencí zákazníků“ je analýza spotřebitelských preferencí při výběru dodavatele tepelného čerpadla. Cílem je identifikovat klíčové atributy, které hrají při rozhodování roli, a na základě těchto poznatků navrhnout doporučení. K tomu účelu byl využit kvantitativní marketingový výzkum, konkrétně metoda conjointní analýzy. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům …více
Abstract:
This thesis deals with an analysis of customer preferences in terms of supplier of heat pums. The aim of the thesis is to identify the key features of services which consumer may consider while choosing a supplier of a heat pump and on the basis of findings suggest some recommendations. For this purpose the quantitative marketing research is used, specifically the conjoint analysis. The first part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kristýna Böhmová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta