Ing. Jana Smejkalová

Master's thesis

Analýza preferencí zákazníků

Analysis of Customer Preferences
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Analýza preferencí zákazníků“ je analýza spotřebitelských preferencí při výběru dodavatele tepelného čerpadla. Cílem je identifikovat klíčové atributy, které hrají při rozhodování roli, a na základě těchto poznatků navrhnout doporučení. K tomu účelu byl využit kvantitativní marketingový výzkum, konkrétně metoda conjointní analýzy. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům …more
Abstract:
This thesis deals with an analysis of customer preferences in terms of supplier of heat pums. The aim of the thesis is to identify the key features of services which consumer may consider while choosing a supplier of a heat pump and on the basis of findings suggest some recommendations. For this purpose the quantitative marketing research is used, specifically the conjoint analysis. The first part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 2. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Kristýna Böhmová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta