Ing. Jana Smejkalová
Master's thesis
Analýza preferencí zákazníků
Analysis of Customer Preferences
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Analýza preferencí zákazníků“ je analýza spotřebitelských preferencí při výběru dodavatele tepelného čerpadla. Cílem je identifikovat klíčové atributy, které hrají při rozhodování roli, a na základě těchto poznatků navrhnout doporučení. K tomu účelu byl využit kvantitativní marketingový výzkum, konkrétně metoda conjointní analýzy. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům …moreAbstract:
This thesis deals with an analysis of customer preferences in terms of supplier of heat pums. The aim of the thesis is to identify the key features of services which consumer may consider while choosing a supplier of a heat pump and on the basis of findings suggest some recommendations. For this purpose the quantitative marketing research is used, specifically the conjoint analysis. The first part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ieqwk/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Reader: Ing. Kristýna Böhmová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Kvantitativní marketingový výzkum
Jana Andrášiková -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková -
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Klára Juříčková