Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau – Petra ČECHOVÁ
Petra ČECHOVÁ
Bakalářská práce
Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau
Common Marketing Strategies in Wine Growing Used in the Regions of South Moravia and Lower Austria.
Abstract:
My final project will examine marketing strategies and marketing mix within the wine-growing industry. I have chosen geographical areas of South Moravia and Lower Austria, which will be in theory defined. I will further describe general marketing strategies and components of marketing mix. The practical part of my project will consider the differences between the components of marketing mix used by …víceAbstract:
Ve své práci se zabývám marketingovými strategiemi a marketingovým mixem ve vinařství. Zvolila jsem oblast jižní Moravy, kde jsem vyrostla a Dolního Rakouska, které jsem v teoretické části popsala. Dále jsem charakterizovala všeobecné marketingové strategie a marketingový mix. V praktické části referuji o tom, které složky marketingového mixu používají naši vinaři a které rakouští vinaři. Získané informace …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČECHOVÁ, Petra. \textit{Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/9rwzgy/.
Jak správně citovat práci
ČECHOVÁ, Petra. Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro vinařskou firmu
Lukáš Secký -
Komunikační strategie jedinečnosti vinařství v regionu Mikulov
Stanislav Popela -
Marketingová strategie vinařského spolku VOC Znojmo
Michal Vojtíšek -
Návrh marketingové strategie pro start-up Vinařská policie
Michal Nekula -
Analýza marketingové strategie Vinařského a kulturního centra Sádek
Zdeněk Pešek -
Marketingová strategie pro vybraný vinný bar
Nela Jakubčíková -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Vanesa Novotná -
Strategie marketingové komunikace vinarské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh
Zaza RAKVIASHVILI