Návrh marketingových aktivit pro firmu Red Bull Česká republika, s.r.o. – Anna Vajčnerová
Anna Vajčnerová
Bakalářská práce
Návrh marketingových aktivit pro firmu Red Bull Česká republika, s.r.o.
Proposal of marketing activities for the company Red Bull Czech Republic, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním a jeho vývojem v důsledku sociálně historických událostí. Úžeji je zaměřená na generaci Z a trendy v integrované marketingové komunikaci působící na tuto generaci, především pak na sociálních sítích. Výstupem práce je definování generace Z v lokálních podmínkách a návrh marketingových aktivit pro firmu Red Bull Česká republika, s. r. o. zaměřených …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with consumer behavior and its development as a result of socio-historical events. It is more closely focused on the Z generation and trends in integrated marketing communication affecting this generation, especially on social networks. The output of the work is the definition of the Z generation in local conditions and the proposal of marketing activities for the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček