Vzdělávání děti s odloženou školní docházkou v mateřské škole – Lucie LUTEROVÁ
Lucie LUTEROVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávání děti s odloženou školní docházkou v mateřské škole
Education for children with deferred school attendance at kindergarten
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Vzdělávání dětí s odloženou školní docházkou se věnuje dětem, které mají odklad školní docházky. Práce popisuje jak odklady školní docházky, tak také vymezuje pojmy školní zralost a její diagnostiku, školní připravenost a školní nezralost, díky níž se odklad školní docházky uděluje. Dále práce popisuje následné možnosti vzdělávání dětí s odloženou školní. V druhé části …víceAbstract:
This bachelor thesis called Education of children with postponed school attendance is devoted to children who have postponed school attendance. The work describes both the postponement of school attendance and also defines the concepts of school maturity and its diagnostics, school readiness and school immaturity, thanks to which the postponement of school attendance is granted. Further the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUTEROVÁ, Lucie. Vzdělávání děti s odloženou školní docházkou v mateřské škole. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Diagnostika školní zralosti pomocí nástroje iSophi
Marie Juroszová -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová