Podnikatelský záměr na zavedení nového výrobku na trh – Jindřich Balák
Jindřich Balák
Diplomová práce
Podnikatelský záměr na zavedení nového výrobku na trh
Anotace:
Tato diplomová práce prezentuje návrh podnikatelského záměru pro zavedení nového výrobku z oblasti herních zařízení na trh pro konkrétní společnost ProfiGamer, s.r.o. Cílem práce je popsat tvorbu podnikatelského plánu. První část práce je zaměřena na vysvětlení pojmu podnikatelský plán, k čemu se využívá a jakou má strukturu, hlavně ve smyslu konstrukce rozpočtu plánu, a závěrů, které lze na základě …víceAbstract:
This diploma thesis presents a design of business plan for the introduction of a new product in the field gaming devices on the market for a specific company ProfiGamer, s.r.o. The aim is to describe the creation of a business plan. The first part is focused on a business plan is how it use and what the structure is, mainly for the purposes of construction of the budget plan and the conclusions, that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/9tfomz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria