Analýza marketingové komunikace korejské popové skupiny – Natalie Langová
Natalie Langová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace korejské popové skupiny
Analysis of Marketing Communication of Korean Pop Group
Anotace:
Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci korejské popové skupiny Stray Kids. Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak je vnímána marketingová komunikace této skupiny osobami v České a Slovenské republice. Teoretické části je vysvětlen pojem marketingová komunikace a marketingový mix, který je aplikován v hudebním průmyslu. Dále je přiblížen pojem korejský pop a je charakterizována …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Korean pop group Stray Kids. This thesis aimed to found out how people in the Czech and Slovak Republic perceive the marketing communication of this group. The theoretical part explains the concept of marketing communication and the marketing mix, and it is applied in the music industry. Additionally, the concept of Korean pop music …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152808
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Adam Vávra
- Oponent: Lenka Kauerová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová